♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Jaduuu, presentera sig själv. 
Jag heter Sara Fard och föddes 1998 3 Januari i Malmö, i börjar av min uppväxt flytta vi mycket runt, har bott i Malmö, Ystad, Trelleborg(2 gånger). Men nu bor jag i Trelleborg, Jag är just nu på 15 vintrar, spelar handboll, gymmar och äter mycket för jag tycker om mat och älskar att röra mig. Jag har nyss gått ur ett förhållande vilket fortfarande är jobbigt för mig men jag kämpar för mig själv, under min fritid träffar jag inte så mycket vänner, siktar högt i skolan och tränar ofta så jag har blivit himla osocial på sista tiden. Jag älskar att åka runt, Malmö, Höllviken, Vellinge, Lödde, Kävlinge, Åhus you name it! att träffa nya människor osv är verkligen något jag älskar att göra när jag har tid. Sommar är favoritårstiden för då kan jag verkligen slappna av och umgås med det jag aldrig träffar! Musik är en livsdrog, aldrig någonstans utan musik, verkligen aldrig! Jag visar mig för det mesta glad och försöker sprida min glädje, är jag ledsen så gråter jag mest i min ensamhet! Jag är en singelperson, förhålladen är inget för mig har jag märkt, men kommer de ett charmtroll så tackar man inte nej ;) 

Kommentarer
Postat av: erika

Jag har en idé till ett blogg - inlägg du kan göra:
Skriv alla sporter du någonsin har provat på , det gälls med saker du har gjort i skolan, på hotell, skidor, allt sånt. Och sen kan du Ge alla sporter betyg från 1-10 (10 bäst) och typ ge tips till de olika sakerna + massor med bilder + kanske outfits eller något tilkl sporten. Det tycker jag hade varit kul om du gjorde :) Din blogg e bäst !!!! :D

2013-01-12 @ 10:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0