MIN HELG

Fredags: stack till gymmet och körde ett IW-pass, drog sedan med min kusin hem och käkade osv, sen stack jag hem till Vera, där Emilie också var, hade föräldrarfritt så vi hade lite film mys och hitta på sjukt mycket skoj! kom hem vid 1 tiden.
Lördag: satte klockan så jag fick vakna tidigt och sticka till gymmet och köra body attack, kom hem duschade snabbt sen tog jag bussen till Höllviken och träffa cindy, satt och käka på bk sen drog vi till IP och träffa challe, casper, sigge, linus, Adam, Krillan och alla det andra som var där, sen stack några av oss hem till Olander och hade riktigt mys, gjorde misslyckade pannkakor.. sen kom Palm, bea, janshagen & challe så vi drog ut och träffade alla från fotbollen igen och satt ute vid bk och hade riktigt mysigt! var hemma igen vid 11 tiden och kom hem och sov.. puhh.. nu kommer 8 bilder från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0