STÖR MIG!

Något jag stör mig otroligt mycket på är när man typ är på g med en person eller tillsammans, eller man gillar varandra, ja ni förstår, också vågar man nt skriva till personen, man tänker '' känner mig som en stalker '' eller '' om han verkligen vill ha mig smsar han '' men tänk om han tänker exakt likadant! då blir allt fel och ingen jävel av er skriver till någon och ni tappar kontakt och vips ni har tappat känslor! och de e fan klart om man han känslor för någon och får nt sms så blir man bara så jäkla glad eller e de inte sant? så varför känna sig som en stalker, person som får smset blir ju riktigt glad över smset ( om ni alltså har något mellan er ) Så de e fan bara att sätta igång och skriva till personen istället för att sitta och vänta som jag vore något som hade tid och sitta vid mobilen och vänta till personens namn dök upp på displayen. Tänk att allt kan gå fel för de lilla, eller ni som säger saknar han mig skriver han, ja men tänk om han tänker precis likadant för jävla massa människor tänker så då blir de missfötstånd och man börjar tänka vad har jag gjort för han e '' sur '' på mig för han inte skrivit? så börjar man tänka negativt och de blir bara ännu värre, de jag vill komma fram till är var nt rädd, har personen sagt han e intresserad av dig, ja då vill han du smsar med honom/henne det kan jag lova er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0