dag 1,om mig

Jag är en tjej på 13 vintrar. föddes 3 januari 1998. jag heter sara louise fard & går på vannhögskolan. bosatt i trelleborg med min lilla familj som består av mamma & pappa, min storasyster bor i Norge. Under min fritid spelar jag handboll & fotboll, umgås med mina vänner & min pojkvän, fotografera är också en del av min fritid, för drygt 1 år sen började jag blogga. hade en annan blogg som jag la ner efter ett tag. & startade denna bloggen som går mycket bättre. Jag älskar att sticka ut lite i stilen ibland. se lite annorlunda ut en alla andra. det gillar jag! Jag skrattar nästan åt vad som helst & jag har ett leende på läpparna för det mesta & när jag inte har de har jag underbara vänner som tröstar mig. mina vänner & min pojkvän gör en stor del i mitt liv. jag satsar 110 % på att bli BÄST & berömd i handboll. ta inte detta negativt nu ni som spelar handboll med mig eller så. men jag vill verkligen ge allt & bli något. fotboll är mer en sak där jag trivs med. jag satsar inte 110% på det utan spelar för jag tycker det är super kul! mina dagar brukar bestå av nya & spännande saker varje dag. som ett äventyr. åh gud jag suger verkligen på sånt här men nu vet ni lite om mig.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0