UNDERBAR DAG !

Igår vid 5 tiden stack jag & anton hem till honom & spela black ops. sen smsa älskling att han var snart vid vannhög så jag fick möta honom. vi var själva en stund men sen stack vi till Anton & där var då även Jesper. kollade på jackass, eller anton & jesper kollade nog mest? låg ju bara & mös med älskling hela kvällen. väldigt mysigt. sen vid 10 tiden var jag tvungen att gå hem. så älskling & jag stanna en liten stund & sa hejdå. han fick sin present & vi hade grymt mysigt den lilla stunden, minnesvärd! som ni kanske förstår kom de lite tårar också.. men iaf, smsa med älskling sen på kvällen. sen slockna jag vid 12 tiden. idag är de sista dagen jag uppdaterar. sen åker jag till summercamp i eftermiddag & är där till onsdag. sen åker jag till London i 3 veckor på fredag! vi ser hur de blir. men i juli ungefär kommer uppdateringen bli normal igen som sagt & massa bilder! men ska lyssna på musik nu & softa sista timmarna här nu.

PUSS


- Bild från mars 2011 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0