JAG STÖR MIG RIKTIGT MYCKET

Mina handbollsbilder är helt putsväck! ÅHH.. Jag blir så störd på när sånt händer.. men ja hänt är hänt, sa inte hänga upp mig för de.
Igår stack vi till onoff & skulle kolla in några objektiv till min kamera. Hitta faktiskt en på 70-300. Över bra! Sen stack vi in till stan checka lite & sånt. Var då hemma runt 4 tiden. sen skulle sverige spela mot norge i handboll, träningsmatch inför VM på torsdag(!!!) Tänk jag åker till göteborg på torsdag på ser matchen. GUD SOM JAG LÄNGTAR. gjorde inte mycket in mot kvällen. brände 2 cd-skivor mot musik.
Idag blev väckt en gång 4 av simon & en gång halv 11 av danny & sen kunde jag inte somna om.. not good. Men jag ska bara vara hemma & ta det lugnt idag faktiskt. Ska ha hemma spa. Känner att jag måste ha de! Lägger in mer sen. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0