BRÄNNBOLLSTURNERING!

Dagen var hyfsad! hade sällskap med Oscar till Östervångsparken där vi hade Brännbollsturnering & dramatävling. vår grupp vann båda aktiviteterna. sluta drygt kvart i 2. var då med Måns, Oscar & Yasse en stund. hemma runt halv 5 då jag börja fixa mig & sånt inför träningen. vid 6 tiden kom älskling hem till mig. så vi kolla på tv & mös lite. sen drog vi till fågelbäck tillsammans imed jag skulle träna. men sen fick jag itne träna imed jag är förkyld. så då drog jag Colin & älskling hem till mig. dom drog vid halv 9 tiden. har bara kollat på tv hela kvällen då. hoppas på att friskas upp lite imorgon! schemat börja gälla imorgon. så nu blir de hej vardagsliv hejdå fritidsliv! vi hörs imorgon.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0