TILLBAKA

Haha det var ett långt bloggpaus de.. Men jag klarar mig inte utan att blogga helt enkelt därför börjar jag igen!

Skolan därimot var helt okej. Slutade 20 i 12, Oj vad skönt! Stack till stan med Colin,Hanna,Amanda,Maja,Fredrik,Oscar. Köpte en liten sak till min fina pojkvän. Sen drog vi till Wookhouse & där träffa vi Oskar,Jesper & Rasmus S. Rasmus & jag åt 5 portioner ur samma talrik tillsammans. Gud vad jag var mätt efter de! Sen tog vi det bara lugnt där prata en hel del om allt möjligt, Jätte trevligt var det! Sen träffa jag Jessica. Jätte skönt & träffa min sötnos, var så längesen. Nu är jag då hemma & klockan är 5. Ska bara blogga, fixa bilder & lyssna på musik resten av kvällen. PUSS


- Bild sen december, inga nya bilder på datan -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0