Datan hela fucking dagen fan ? ;oo

asså jag har suttit vid datan hela dagen förutom 12-1 kanske för jag var på fågelbäck då .
känner mig normal som fan ? ;o
nejmen det har varit rkt härligt , ha datan i rummet , lurar i öronen & musiken hörs .
sitta & snacka med sina underbara vänner & hagga litta godis , rätt chill dag .
just nu har jag tagit nya webbisbildoor , så dom kmr nu i think , om datan vill & det brukar den (: .
efter bilderna ska jag återgå till att chatta med mina underbara vänner & speciellt Julie !
En helt underbar vän , sån ingen annan kan hitta , jag svär , känt varandra i en månad fan .
men vi har redan grymma minnen tsm , jag älskar henne verkligen .
såklart sitter jag & smsar med johan som varje kväll , går inte & låta bli att smsa med han på kvällarna ..hehe
but .. VI HÖRS IMORGON

Webbiisbilder;

ÄLSKAR MIN MOBIL ! :OO

Om du kollar noga på bakgrunden på min mobil . ser ni en rkt tsexig kille ;oo

Lev med att jag e oseriös , föddes till det ;DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0