tänker tbx på gamla tider ..

Asså helt seriöst .. förlåt för cp uppdatering inte meningen , men veckan har varit super proppfull .
jag & linnea ska ha fest om 2 veckor så det kmr upp mkt om det nu i bloggen , haft 3 jävla prov denna veckan redan & det e bara ONSDAG ! men vi hade stoppdag idag & vi skulle till Albäck & ''leka'' & grilla , så kmr såklart Johan's klass dit & vi typ står där med willy's påsar , väldigt trevligt ... nejmen , efter skolan stack jag&linnea älskling till entre & köpte litte gottis där & stog vid entre & snacka tider & massa skoj, sen stack vi hem till henne & så kom alexandra , så vi ringde johan & så snacka vi lite med han i telefon , länge sen kändes det som , men helt plötsligt fick jag feber & jag låg sjuk i 20 min sen blev jag frisk ? haha . så imorgon efter skolan sticker jag & linnea till mig & kollar med musik & mat & fix till festen , så ngra uppdateringar blir det nog , träning på det också !
Vi hörs .
PUSSSSSSSS


Du får mig att le du får mig att andas .

<3Johan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0