SKOLFOTO I BREVLÅDAN ! ;)

Onsdag Kväll ;
Runt halv 6 tiden bestämde jag att träffa Linnea & Mathilda & Jakob en sväng , sen gick jakob hem & så ringde vi Lukas så han kom ut sen Nataniel , rkt kul hade vi ! sen kasta jag upp Lukas nyklar i trädet & dom lix fastna där ett tag ;D sen fick natti klättra upp & ta dom , fast då stack dom hem sen runt 7 tiden & jag & Mathilda börja dansa Tango & jag svär ingen e bättren oss på de ! ;) Tack för en underbar kväll sötnosar ;)

Torsdag ;
Min väckarklocka ringde imorse & jag var inte alls på topp så jag fick stanna hemma & jag somna om direkt , sen vakna jag runt halv 11 & det kändes pytte lite bättre då även <3Ellen ringde mig & vi prata en massa . sen steg jag upp gjorde smarrig frukost & åt mä lite te , gottgott ! sen satt jag & spela sims 2 djurliv , kallas inget liv .. sen ringde <3Simon & vi prata en stund , sen satt jag vid datan & fixa mä bildoor & sånt då helt plötsligt jag får lust & kolla posten & där ligger skolfotona & jag river isönder brevet & kollar på bilderna , faktiskt har jag blivit bättren alla andra år & tack för det men mina föräldrar var inte lika nöjda som mig , jaja nu kmr bilderna på min klass & så . Så uppdaterar jag ikv mä (:
På den enskilda bilden ser jag ut som en död fisk . :o


6 Gul , vi klarar allt tsm .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0