DET ÖSREGNAR (N)

Tjabba babe's ! <3
lyckligtvis somna jag om & vakna 10 i 8 så mamma fick köra mig ^^ . sen så skulle vi till bibloteket med klassen & jag fick åka bil för jag har juh stukat foten . men jag lånade tre böcker , två spännande&otäcka böcker & en Kärlek's bok , mina favvo ! så jag ska lägga in bild på dom sen,för jag rekomenderar dom verkligen ! skolan maten var faktiskt bättren normalt & det plussar vi för & resten av dan bara gick på , så ni ösregnar det ute & runt halv 7 sticker jag till fågelbäck & kollar på 96;orna som möter Lugi -.- jaja dom får väll faan ta & vinna . kanske uppdaterar efter , bara ett kanske .. men iaf , nu ska jag fråga vem som vill hänga mä & kolla ^^ PUSSS .


Gårdagens outfit ;

INGET SMINK

Bas Linne- Gina Tricot .
Tjock tröja - Intersport .
Tajta jeans - H&M .


DAGENS OUTFIT ;
INGET SMINK

Jeans - H&M
Bas Linne - Cubus
Kofta - Adidas
Halsduk - Glitter


Ni får även en bild mä sexiig tunga :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0