Mina idoler !

isabelle Gulldén - Jag tycker hon är så bäst hon har peppat mig så mycket! Hon spelar även i sävehof & har nummer 5 som mig.
Linnea Torstensson - En dag ska jag bli som hon.
Kim Andersson - Helt otrolig, Min idol sen 7 år tillbaka & fortfarande först på listan & låter mesigt men han har nummer 5 & det har ju jag med & jag är stolt! (y)
David Villa - Min idol bland alla fotbollspelare dessutom är han ursnygg
Sista bilden är på Torstensson & Gulldèn - Guldvärda! jag ska kämpa för att bli som er.

Kommentarer
Postat av: pernilla :)

asså shit :o! du och jag har typ samma idoler i handoll :o:D fast jag har doder också (11 i Herrarna i Svergie) vad coolt ;D<3

2010-12-19 @ 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0