GODMORGON LÖRDAG

Igår var en helt perfekt fredag! först praon, vi hade över mys, skit mycket folk var där, sen fick vi åka i chefens bil, han tyckte de blåste så pass ute så han ville köra oss till toppen gallerian, jag menar, hur coolt? BMW och allt haha, skryter nästan bara nu ju.. Iaf vi kom tillbaka till Millennium vid halv 6 tiden och käkade, skulle ta sista direktbussen hemåt men vad händer, batteriet på bussen dör.. så där sitter vi i 25 min utan lampor osv, stack hem till min syrras kompis sen, så satt där till typ 10 eller något, gud vad vi skratta, herregud haha, men kul hade vi. 
Idag ska jag till gymmet äntligen! gymmar lite idag och sedan får vi se vad dagen erbjuder, blir nog rätt mys iallafall! 

Kommentarer
Postat av: vera

Jättefin blogg :)
Har frågestund på min, kanske du kan slänga in några frågor?

Svar: Tack så mycket! kan jag väl göra! :)
saralouisefard.blogg.se

2013-03-09 @ 10:09:31
URL: http://nattstad.se/verabendz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0