DAGENS OUTFIT

| pikè - GANT | byxor - Vero Moda | 

Kommentarer
Postat av: Frida Olsson

Hejsan.
Vilken fin blogg!


mitt namn är Frida Olsson. Jag har en blogg vid namn www.friidaolsson.blogg.se. Bloggen handlar mycket om mina åsikter, mitt tävlingsliv inom fälttävlan, där ni kan läsa om mina mål till SM. Och hur jag kämpar för att komma upp ditt. Min ponny har gått höga klasser i fälttävlan och jag som ryttare har hoppat LA i hoppning, LA1 i dressyr och p80 i fälttävlan. Jag har varit med i SM och DM i fälttävlan, och kom trea i hela svelandcup riksfinalen.
Ni som har samma intresse som jag får gärna komma in om en sväng på min blogg, där vi kan dela vårt intresse med varandra och våra åsikter. JAg svarar alltid på kommentarer och är villig att svara på era frågor. Ha det så bra kram

2013-02-12 @ 16:52:05
URL: http://friidaolsson.blogg.se/
Postat av: aina [fotoblogg]

Så snygg outfit :)

Svar: tackar ! :)
saralouisefard.blogg.se

2013-02-12 @ 16:55:51
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0