MÅNDAG - NYA TAG

Imorse när klockan ringde tänkte jag bara nej jag tänker inte gå till skolan idag för helvete, så in e helvetes trött var jag. Men jag gick och de slutade med minst 8 nya läxor, happy me liksom.. Slutade halv 4 så jävligt drygt om ni undrade, snabbt hem, äta packa och dra och träna en helt obeskrivligt jobbigt fysträning, verkar som jag bara klagar? förlåt underbara läsare, men jag mår inte så bra haha, ska bättra mig! är hemma nu och ska hoppa in i duschen och duscha så länge de går. gör lite engeska och lägger mig.
 
kiss and love

Kommentarer
Postat av: J U S T G A L A X E

Fin bild! :) Just nu har jag en fototävling och det skulle vara jättekul om du var med! tävlingen avslutas 13 september så det är bara att anmäla sig! Länk: http://justgalaxe.blogg.se/2012/september/fototavling-vinn-200-kr-pa-tvspelswebse.html#comment ha det bäst! <3

2012-09-05 @ 16:04:40
URL: http://justgalaxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0