INGEN BRA UPPDATERING

Har inte uppdaterat på hela dagen, många olika själ. Har kollat på fotbollsturneringen på södan, efter en stund börja vi som var där tröttna så jag, Calle, Anton, Gustav och Liza stack till Anton starta en film, lyssna på musik och bara gjorde massa skit. Sen skulle Calle och Anton på cup, ringde Emmy och hon och Wiktor kom till Anton och plockade upp oss. Vi stack till stan, käkade med Phelix, Oscar Miller, Gustav, Liza, Wiktor och ngn annan jag inte kan namnet på. Sen hängde jag med Emmy och såg hennes träning, tänk jag gjort allt detta utan en mobil på hela dagen? mobilen var bombad med allt från fb-händelser, sms och instragram. haha nog om de,

pussar

Kommentarer
Postat av: nicole- skånsk knasig tjej ♥

JA,jag älskar deeeeeeen !!!

2012-02-20 @ 21:14:39
URL: http://nikkkiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0