UNDERBAR FREDAG

Min fredag har varit så jävla underbar! efter skolan hämta pappa mig, hem och lämna väskor och allt jobbigt, drog mig till rampen och träffa massa fint folk. Vid 5 tiden stack jag och Ellen till hemmakväll, och där var Isi, vi hyrde film och handla massvis med godis och gott. kom hem till mig åt god middag och sen spelade vi lite XBOX, efter en dryga timma starta vi filmen, haha fan den äckligaste filmen jag sett, porr och skräck - nya kombinationer? dom drog för kanske en stund sen. och jag har verkligen haft de hur jäkla bra som helst, behövde verkligen en tjejkväll.
tack töser!

Kommentarer
Postat av: ebba juhl

GAALET SNYGG!

2012-04-27 @ 23:06:29
URL: http://lifeasebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0