SKOLA.STAN.JESPER-PLACE.

Skolan idag var verkligen kaos. alla sprang hit & dit & bara grät & grät. så var riktigt skönt & få sluta & bara därifrån, så jag och hanna drog ju till stan, fick köpt allt till pojken min inför måndag. 6 månader tillsammans + studiedag, kan ju inte bli bättre? efter en stund när jag & hanna kollat runt & käkat på subway kom älskling & jesper. runt halv 5 stack hanna så vid 5 stack vi till jesper, runt 7 tiden kom hanna igen. vi drog & handla gottis på skotten sedan var vi hos jesper till halv 10 ungefär. grym dag med mina underbara vänner & finaste pojken i väääärlden. Nu ska jag bara lägga mig framför tv & ta de lugnt efter en fullbokad vecka.
kiss and love
- ser ut såhär just nu.. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0