CALL ME CRAZY

skolan var verkligen super duper dryg idag. känns som hela veckan ska vara jävligt dryg helt seriöst. men nu ska vi inte sitta & vara negativa. efter skolan umgicks jag med min fina pojke, Jesper & Colin, sen stack typ jesper så vi träffa Oskar. fick en ordentlig huvudvärk så jag cykla hem tog en tablett & åt lite mat. kände mig genast bättre. sen var de att byta om & åka till träning. fick reda på lagen till pihlsup i helgen. åker upp med 2 lag & jag ska spela i båda! jävligt awesome! onsdag imorgon. hemma runt 3. vi hörs då.
kiss and love


- haha facebook börjar andvända sig av svengelska ! -

Kommentarer
Postat av: agnes

hej följa varann via bloglovin?:)

2011-09-07 @ 23:30:59
URL: http://agnessneell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0