Kockums fritid

Skulle träffa danny&adam i malmö med nicci. Men nicci missa bussen så jag åkte dit & tänkte men hon tar nästa. men hon dök aldrig upp.. Men iaf, Vi stack till kockums Fritid & åkte skridsko, riktigt kul! sen stack vi hem till Danny & kolla på skräckfilm BLEV SHIT RÄDD.. kröp ner bredvid adam hela tiden & var rädd ^^. Sen stack vi till mobilia & åt snacka lite & sånt. Sen följde dom mig till bussen & sa hejdå, men dom kommer hit till trelleborg på fredag! Men jag hade riktigt kul.Snart drar jag & tränar handboll. Saknar så oerhört mycket!!
PUSS

Jag siktar mot toppen.. dit jag inte kommer nå..

Kommentarer
Postat av: Jakob

hah, den här historian har jag fått höra mer än en gång ;P

2011-01-05 @ 19:06:28
Postat av: Jakob

Hah, den här historian har jag nog hört innan ;D<3

2011-01-05 @ 19:07:25
Postat av: Jakob

ojsan råkade kommentera två ggr -.-"

2011-01-05 @ 19:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0