Eslöv med mina fina vänner

Onsdag: Vaknade runt halv 9, började fixa mitt hår, Kollade på klockan & bara shit! Linnea & henens mamma är snart nere, jag fick klä på mig snabbt & rusa ner med väskorna, Värsta snökaoset. Sen var vi äntligen framme på Malmö C där vi tog tåget vidare till Eslöv, Zozan, Erica & Bella kom & mötte oss. sen tog vi bussen direkt till Berga hallen & kolla på fotboll. Fixa en hel del nummer till Zozan. Sen stack vi & lämna väskorna hos Zozi & sen stack vi MC & sen tbx till berga. Guuuud ha rnog inte skrattat så mycket som jag gjorde på berga, '' KOM & VISA MIG VAD NI GÅR FÖR DÅ ? '' HAHAHAHHAHA. iaf, sen runt 5 var vi hos zozi, åt lite snacka skit drog till netto & handla energidrycker. flumma till typ 2 på natten sen somna vi.

Torsdag: Jag vakna runt 7 & då var Linnea vaken, sen vaknade zozi efter en stund, vi börja babbla massa saker. sen hoppa vi upp ur sängarna börja fixa håret & sminket & sånt, sen drog vi till berga, När vi var där såg vi Ponge & Kevin Larsson från trelleborg, dom var där med sitt fotbollslag, så vi goa oss med alla grabbarna från trelleborg. Sen kom Emina, Amra & gud vad jag blev glad. Sen skulle Emina handla klubba så vi stack till kiosken som låg en bit bort, Jag tog hennes klubba & sprang iväg.. förlåt, jag var så sugen! haha, sen snacka jag med Simon K & fick en kram honom. Vi drog in, snacka lite med Anton L & så. Sen ville Kevn dra till Kiosken igen så jag hängde med. Han snubbla på en liten sak så alla börja skratta åt honom haha! han bjöd mig lite på godis, bussig kille jao! resten är personligt & privat. folk behöver inte veta allt bara för man har blogg..
update : tanja här snart, bilder ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0