INGEN BLOGGNING IGÅR

Hann inte blogga igår. Skolan var helt okej. fick 20 min frånvaro från idrotten.. Men efter skolan gick jag och <3Måns hem till Jesper, där även Oskar, ''Lille'' måns & Sanna var. Vi kollade på paranody activity 1. Blev JÄTTE rädd i slutet. Hlet sjukt så läskig den var. Tur att min sötnos satt och höll om mig i vilket fall som helst under filmen, Mysigt. Efter filmen börja vi bråka. Vilket var ett stort minus på min fredag. men varför tar vi inte upp.. Sen resten av kvällen gick lite bättre. Vi beställde Pizza som jag, Oskar & Sanna skulel hämta & vi sjöng en massa låtar. Sen runt halv 8 tiden skulle killarna följa mig & sanna en bit hem. Sen följde dom mig till typ entre för sanna gick ett annat håll. Rutn 8 tiden var jag hos mina kusiner. Hemma rutn halv 2. Decka direkt i sängen därför har jag inte uppdaterat. Hörs sen



Kommentarer
Postat av: Bea

sv; Du mejlar in en bild till dom :)

2011-04-02 @ 13:51:15
URL: http://bbbbeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0