AZUM DAG !

Mina bilder kom i förra veckan som jag hade beställt så jag satt & fixa med bilderna till rummet! hänger en jätte fin bild på älskling på väggen i mitt rum. hehe. Sen mådde jag jätte kasst & behövde prata med någon, så jag ringde Linnea Lindahl. & i blev vänner igen hon kom för att träffa mig & hon hade en jätte fin sak som hon tog med sig till mig som var så fint gjort att jag nästan börja gråta i floder.. sen drack vi te & bestämde att vi ska ut & springa imorgon kväll. vi tog några bilder som kommer snart. nu ska jag fortsätta fixa med bilderna & leva mitt underbara liv! jag älskar det just nu.
PUSS


- Gammal bild på allrabästavän -

Kommentarer
Postat av: Linnea lindahl

sexxxxiiigt värre ;)<33

2011-04-28 @ 07:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0