Sorry för dålig uppdatering .

Inte uppdaterat alls idag men var så mkt som hände !
igår kväll följde juh sanna&clara mä mig hem efter sm sen kom Linnea S & vi åt Pizza. så vi busade en massa hela kvällen & dom stanna över natten alla 3 . sen vakna vi runt på morgonen & kl 8 stack vi i pyjamas & köpte bullar & en kvinna bah till clara '' var har du köpt dom hello kitty byxerna ? '' HAHAHAH , alltså hon trodde nämligen att man andvände byxerna i skolan osv .. haha , sen när vi ätit stack vi & kolla på sm igen , sen hämta mina föräldrar mig & vi körde & köpte 3 par nya skor till mig (YY) , sen åkte vi hem igen & jag hann & titta på sista matchen i sm & Trelleborg vann såklart så nu blir det steg 3 för 96;orna , härligt härligt ! pappa&mamma hämta mig & vi stack till farfar & där var släktishh & vi åt & hade kulkul . nu e jag så jävla trött så jag ska lägga mig , vi hörs !


- Jag är kär .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0