10 November .

Tjabba snyggingar ! (L)
vaknade runt halv 8 idag & hade redan satt upp mina kläder så det var bara att dra på dom hotta lite smink på huvudet sätta upp håret snabbt & cykla iväg, inte världens kyligaste dag så jag klarade mig ! men väl i skolan hade vi super kul, & vi hade tyvärr gunvi hela dagen, Hela vår klass hatar henne.. hon e bara så .. OMG ! Jaja sen hade vi NO med Maria & vi skulle ut & hitta växter & plantera ? ja svårt att förklara . sen blev det akt & då byta vi platser & jag har världens bästa klass ! sitter bredvid bästa amanda & oscar , precis bakom sitter kasper fredrik & världensbästa Robin ! Grymt härliga platser ! sen hade jag hemspårk -.- SUGER (N) precis kommit hem & farfar är på besök , nu ska jag tvätta bort mitt smink dra på mig härliga hemmakläder & börja städa mitt rum & byta gardiner påslakan & överkast till sängen & massor av sånt med hög musik volym,  vi hörs .



Livet är perfekt om du bara försöker fixa så det blir som DU vill .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0