NYÅRSLÖFTEN

Jag har satt upp några mål och löften för mig själv detta året, så tänkte skriva dom på bloggen och dela med mig! 
 
♥ - Jag ska försöka hålla mig singel, efter allt som skett märker jag att jag är en mycket gladare, stabilare och bättre person som singel, kärlek och sånt i ungdomen, jag sparar det hellre till senare, känner för att leva livet och kanske få någon flört men inget så att binda mig precis, blir klart avis när jag ser så fina par överallt men det är nog bäst för mig såhär! Men man vet ju aldrig om de dyker upp något charmtroll och ändrar min åsikt? ;) 
 
♥ - Jag ska bli smalare, ner i vikt och få lite muskler, inte för mycket, men jag ska vara stark både psykiskt och fysiskt! 
 
♥ - Jag ska komma närmre mina föräldrar! 
 
♥ - Behålla de äkta vänner jag har och kasta resten! 
 
♥ - Blev nöjd med mitt betyg, men satsa på 300 Poäng detta året! 
 
♥ - Jag ska ta tag i saker jag VILL göra, t.ex lära mig spela piano och gitarr. 
 
♥ - inte sitta och sunka hemma, ut och ha kul och ta vara på dom ljuvliga tiderna jag får med vänner och familj. 
 
♥ - Radera min facebook, dock har jag fanpage med bloggen så kommer avaktivera min fb men ha kvar fanpagen! 
 
♥ - våga chansa och riskera och ta de framtida som de blir, inte tänka för mycket, utan göra mer
 
♥ - fotografera mycket och BLOGGA TILL 100 %

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh gud! låg i sängen och var hur deppig som helst, låg här med väärldens huvudvärk och tänkte på hur lyckliga alla andra är, alla förutom jag. Ser alla bli mer och mer framgångsrika medans det kändes som att mitt liv bara stog stilla, att jag var däd eller något. Alla skaffar relationer, nya vänner och nya killar medans jag bara kollade på.
Jag är också väldigt blyg av mig så det händer inte så ofta att jag träffas nya människor / bildar ett förhållande, när det har gått så långt att jag är nära att bli tillsammans med någon så drar jag mig tillbaka för jag är för blyg.
men nu läste jag detta inlägget (som egentligen inte är så "märkvärdigt" eller så) det vara bara den meningen "våga chansa och riskera och ta de framtida som de blir, inte tänka för mycket, utan göra mer" och då förändrades mitt humör och min inställning direkt. Det kanske inte låter så "stort" eller så men det fick liksom mig att inse att man ska skita i att tänka för mycket, utan bara göra. Tack så mycket! Du och din blogg har inspirerat mig länge <3

Svar: Oj vad glad jag blev när du skrev såhär, fick vakna till denna super fina kommentar som verkligen gjorde min dag något så mycket bättre än vad den var! ju mer ni läsare skriver hur mycket jag inspirerar er ju mer blir jag inspirerade utan er! utan er sötnosar hade jag inte fortsatt blogga och utveckla bloggandet på det viset jag gjort! ni är guldvärda hela högen, och ta chanser Felicia, våga våga våga chansa på något, följ ditt hjärta även om det är riskfullt, men att vara ungdom handlar inte bara om lycka, utan frustration, ånger, misstad, att gråta sig till sömns vissa nätter och att för det mesta ha den pirriga känslan i kroppen innan man somnar. LEV NU LIVET! <3
saralouisefard.blogg.se

2013-01-02 @ 03:32:07
URL: http://hejfeliciaa.blogg.se
Postat av: Tilde

Heja dig!

Svar: HEJA DIG GOING
saralouisefard.blogg.se

2013-01-02 @ 10:52:26
Postat av: MMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEE

DU är J Ä T T E S Ö T ! ! ! ! ! ! + DIN BLOGG ÄR BÄST ! ! !

Svar: aw, tack så jätte jätte mycket !
saralouisefard.blogg.se

2013-01-02 @ 16:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0