DAG 5 - VAD ÄR KÄRLEK

Kärlek enligt mig kan ges till många olika personer, familj,vänner och pojkvän/flickvän. Tror dock denna frågan syftar på pojkvän/flickvän. 
Jag tycker att kärlek är ett stort steg med en person, att säga ''jag älskar dig'' till en man är kär i är mycket stort och säga en tillexempel till ens bästavän. Jag har alltid krav i ett förhållande, troende till varandra, tycka om varandra och såklart ha tid för varandra. Även om många säger man aldrig ska gå på utsida så är det oftast det alla gör, så de behöver vi inte skämmas över! Kärlek annars är en underbar sak, så unikt och vackra stunder, du lär känna en person, förstår personen och får veta så mycket du aldrig trott när du är tillsammans med någon. Kärlek kan också vara hemsk, när man gör slut, paus eller bråkar, kommer på något ens partner har gjort, ljugit? otrogen? ja finns mycket, men då ska man inte lämna sin partner, då gäller det att kämpa verkligen med varandra. Kärlek lär man säg att känna och förstå, de är jobbigt, men en sjukt kul sak att gå igenom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0