♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Min första kärlek, de var Måns Persson. I 6;an ungefär när jag börja ny skola så träffa jag honom där och ja, han var ju snygg osv, vi smsade, började umgås och ungefär mars blev vi tsm, 9-10 månader höll det och det var min första riktiga kärlek, de var något nytt och spännande område för mig, men de svåraste jag varit med om att hantera, att gå vidare efter vi hade gjort slut var heller inte en klackspark! Idag har jag vi en bra realtion som
vänner, folk brukar undra hur vi hanterar det, men hellre vänner än fiender? ;) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem av er gjorde slut? Vem var du med den dagen ni gjorde slut? Hur gjorde ni slut? Vem stöttade dig den dagen/kvällen ni gjorde slut? Skriv gärna. Puss bästa bloggen

2013-01-12 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0