ÄNTLIGEN HEMMA - VANLIG UPDATE

Är hemma från en helg uppe i eskilstuna nu. Har haft de hyfsat kul faktiskt! fick mig lite sovmorgon innan jag stack till skolan, sjukt härligt. efter skolan drog jag och min fina vän Linh ner till stan och käkade, träffade på Emily och Emilia och vi tog bussen hemåt. fick pratat lite med min älskling också, alltid lika mysigt! 
har haft en sånhär manikyr/pedikyr dag, ska ta mig en skön dusch, raka mig, måla naglar och mysa för mig själv. 
 
puss sötnosar! 
saknar turkiet :( 

Kommentarer
Postat av: felicia

hej! just nu har jag en fototävling pågående i min blogg. temat är natur! du hittar min tävling här (http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/september/fototavling-tema-natur.html) där du kan läsa mer om den. det skulle vart jätteroligt om du ville vara med!
ha en fortsatt bra dag.:-)

2012-09-18 @ 18:59:30
URL: http://feliciaknutsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0