Mina tankar kring ett förhållande.

Varför när man alltid hittat en sådan perfekt kille, någon man verkligen känner något för och har känslor för, varför i helvete finns de dom som börjar skapa rykten om en?
Dom som försöker sära på förhållandet och vill splittra dom?
Varför ska man sitta och förstöra för ett lyckligt par och krossa två personer?
Varför ens den tanken?
För jag menar, när man sedan ser hur sårade dom drabbade är, hur känns de för den som gjorde så de blev som det blev?
Varför ödsla tid på ett lyckligt par, som älskar varandra.
Eller när det är någon kille som vill förstöra för han gillar en tjej som har kille redan?
du sårar ju tjejen och får mindre kontakt med henne, för eller senare kommer hon ju få reda på att det var just den killen som hackade på deras förhållande och gjorde så det tog slut? 
Hur är det egentligen de ska vara?
När man ser ett lyckligt par i stan, då de finns så många haters efter dom. skapar rykten osv.
Ett lyckligt par ska få lov att vara lyckliga, tycker de är så otroligt tråkigt med folk som vill komma och förstöra. Tänk om dessa personer lagt mer tid på sig själv.
Tänk om alla verkligen förstod att ett lyckligt par ska få vara lyckligt utan några problem? 
Jag vet själv hur det är att bli hackad och hatad för att ha pojkvän. Jag vet hur det känns verkligen. 
Man tänker ja nu är vi tillsammans och allt är helt perfekt. 
Men de kommer rykten, de kommer människor (haters) som deras enda mål är att sära på paret. 
Det är så jäkla jobbigt, och är man ett nyblivet par, kan man lätt tappa sitt förtroendet för personer.
Genom ett par rykten. Jag försöker inte tro så mycket på det själv, och litar själv på min pojkvän väldigt mycket. Men alla fungerar inte likadant. 

Kommentarer
Postat av: Felicia :D

Så sant!

2012-10-10 @ 21:23:51
URL: http://feliciaremmhagen.blogg.se
Postat av: Hanna

Sjukt braa text, håller med till 100 %. Hatar såna personer som inte har något liv utan bara vill förstöra, dessutom är dom sjukt avensjuka. Så sjuka människor det finns, det är bara så jävla onödigt, att förstöra för någon. Jag menar, tänk om man har kämpat för personen riktigt länge (ett år kanske) och äntligen fått han/hon. Åh blir så less på det, men man ska va stark och ärlig. Oj vad jag skrev mycket, men säger bara sanningen, älskar dig finaste bästavän! ❤

2012-10-11 @ 11:00:49
URL: http://hannathatsme.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0