LOST AT SEA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sara! Jag tycker du är jätte söt och skulle gärna vilja lära känna dig mer! Du vet nog inte vem jag är men jag är iaf en tjej som går på din skola fast i 7:an jag vågar inte berätta vem jag är det är därför jag skriver att jag är anonym för jag är lite "rädd" att du ska tycka jag är helt vrickad i huvet i skolan! Ville bara säga detta så du vet!:)

Svar: vad glad jag blir! nejdå, presentera dig så kan vi säkert lära känna varandra mer! :)
saralouisefard.blogg.se

2012-10-18 @ 21:47:29
URL: http://www.hajeiamk.blogg%2Cse
Postat av: Anonym

Hej Sara! Jag tycker du är jätte söt och skulle gärna vilja lära känna dig mer! Du vet nog inte vem jag är men jag är iaf en tjej som går på din skola fast i 7:an jag vågar inte berätta vem jag är det är därför jag skriver att jag är anonym för jag är lite "rädd" att du ska tycka jag är helt vrickad i huvet i skolan! Ville bara säga detta så du vet!:)

2012-10-18 @ 21:48:31
URL: http://www.hajeiamk.blogg%2Cse
Postat av: Anonym

Hej Sara! Jag tycker du är jätte söt och skulle gärna vilja lära känna dig mer! Du vet nog inte vem jag är men jag är iaf en tjej som går på din skola fast i 7:an jag vågar inte berätta vem jag är det är därför jag skriver att jag är anonym för jag är lite "rädd" att du ska tycka jag är helt vrickad i huvet i skolan! Ville bara säga detta så du vet!:)

2012-10-18 @ 21:49:07
URL: http://www.hajeiamk.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0