BER OM URSÄKT

Har inte varit hemma hela helgen förrän idag. Fredags var jag ju på fest hela kvällen och var först hemma vid 1 ungefär. Igår(lördags) stack jag till stan för snabbt ärende med mamma sen tog jag bussen hem till älskling. Vid 2 ungefär åkte vi ner till limhams MK, någon motocross bana här i skåne, Så fick se honom köra lite och sånt. åkte hem vid 6 igen, käkade kebabtallrik med älskling, hans kusin philip, anton och erik som vi även passade, gulligt enligt mig :D. 
Tog bussen hem vid midnatt och däckade typ direkt, så har inte haft tid godingar :( 
Snart ska jag spela match i Sölvesborg, vad trevligt, 2,5 timme bilresa,. hade velat slippa. 
Vi hörs, slänger in lite bilder från helgen senare. 
 
puss goingar ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0