verkligen förlåt!

min uppdatering suger jag vet de! men jag ska försöka blogga, jag menar de!
helgen har varit suverän, efter skolan i fredags hängde jag med Oscar hem
och vi såg film medans vi vänta på Hanna, vi tog de lugnt, åt massa chips och hade de trevlans. Igår var de upp tidigt för att spela match i Mjällby, 2 timmar bilresa jobbig tur men roligt! vann med 23-8, ont i hela huvet så sov mesta dels vägen hem. stannade hos Linnea resten av dagen vi såg film och fick i oss en massa skratt vilket behövdes! sen var de upp tidigt idag för att spela match i Eslöv, vann med 10-20, bra spelat båda matcherna! drog till Malmö och käka burger king, satt fint i magen, annars har jag nt gjort mycket mer, spelat lite mw3 och städat mitt rum. hörs sen, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0