Grym härlig helg/veckoslut

Fredags hängde jag med emily hem, då även mina underbara och finaste vänner var där, själva dagen gick upp och ner, men senare mot kvällen stack vi ut och då blev vi lite skumma.. Men mycket roligt! Var hemma vid 11 tiden. Gick nästan och la mig direkt efter en härlig dag, igår umgicks jag med Emmy, Clara, Simonsson och Hannah i stan. Vi satt mest på esspresso house och käka och snacka massa. In mot 4 tiden drog jag och Emmy hemåt mot mig och hade riktigt kul. Skype en hel del och spela massor. Idag har jag varit golvtorkare för Stavstens fd lag typ. Drygt var de, kom hem, fixa mig och sånt till alla gäster kom och kollade på em-final, då vårt kära danska lag vann! Sitter med min kusin i mitt rum nu, med vars två telefoner och gör absolut ingenting.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0