2011 ÅRSRESÙM

Under Januari månad fyllde jag 13 hela år. Min fina vän från Eslöv kom även på besök. Träffade för första gången Måns hemma hos Oskar när vi umgicks för första gången och jag åkte till Göteborg för att se VM-premiären med två fina vänner och min pappa, fick träffat min största idol, en riktigt stor upplevelse. 


Under Februari månad fick jag mitt andra objektiv och fotade massa handbollsmatcher, såg ut lite som på bild nummer 2 och var på tjejkväll hos en vän.


Under Mars månad hände de massa skoj, Jag åkte till Berlin en vecka, fick träffa min andra idol, Blev seriesegrare den 26 Mars då jag även blev tillsammans med Måns. en mycket minnesvärd månad.


Under April månad fotograferade jag massa fåglar. blev fotograferad av min kusin och spelade Skånemästerskapet med mitt fina lag, vi kom till semifinal och förlorade mot Åhus som sedan vann självaste finalen.

Under Maj månad hände de rätt mycket, Umgicks mycket med mina vänner och pojkvän. Hade lagdag och gjorde nya matchtröjor med laget. Spelade MalmöOpen och åkte till Norge. var även på årets första tivolli här nere i trelleborg.


Under Juni månad var de massor av sol, sprang runt i tunna kläder och kände att sommaren äntligen var påväg. Umgicks till sent på kvällen med speciellt mina två bra killkompisar. Fotograferade älsklings match och på själva avslutningen drog jag och älskling till en kinarestaurang med våra nära och kära. Åkte även på ett handbolls läger, massor av nya vänner och lärde mig massa om handboll.


Då blev de Juni och jag åkte till London i 3 veckor. massa kul. + 30 grader. Firade Linneas 13 årsdag. sedan åkte mitt lag till Åhus beach handboll. när vi väl var tillbaka från Åhus kom min saknade vän från Eslöv och stanna i 4 dagar.



De blev Augusti månad. Umgicks med vänner. Blev fotograferad av min kusin. Var på en Wilmas födelsedags fest som var hur grym som helst och kunde verkligen ha kul, något jag behövde! Åkte även till smygehuk och blev fotograferad.



De blev September, hösten var påväg och skolan hade börjat. Hade film kväll. fotograferade med älskling. spelade Cup i Ystad. och hade ett halv år med min underbara pojkvän. fick ett halsband av honom.

Oktober månad umgicks jag massor med min finaste pojkvän och åkte på cup i Eskilstuna med mitt lag i 3 dagar. hade med oss 2 lag. Fick spela i båda lagen, där med 10 matcher, värk i kroppen säger jag bara.



November månad umgicks jag massor med älskling. Hade en mini fest med Amanda vilket blev en lyckad kväll. Spelade SM på hemma plan mot flickor 97. Åkte till Skateholm med min grymma klass och hade de riktigt kul. Under höstlovet åkte jag och älskling in till Malmö och titta på bio. Slutet av månaden blev jag och min pojkvän fotograferade.

December månad var riktigt bra. Umgicks en hel del med älskling, vi bakade, vi pluggade de sista proven för året och åt god mat. Hade julshow med min klass till föräldrarna, mycket lyckad. Fotade mitt kära lag när de spelade match i med jag hade en rejäl stukning på höger fot. Amanda Fondell och Moa Lignell kom till vårt köpcentrum i Trelleborg och sjöng för oss. På julavslutningen följde jag med Oscar hem, då även Clara och älskling också var med. Kollade på film, spelade massa MW3. Sen blev de julafton, fick min älskade IPHONE och XBOX + MW3. Hade även 9 månader med måns den 26 december. Därefter blev de Lundaspelen, i 4 hela dagar. sSen blev de äntligen den 31 December. därmed slut på 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0