JÄVLA BRA FREDAG

Direkt efter skolan drog jag och en fin vän till Skegrie hem till Gustav, då älskling också var där, vi gjorde nt speciellt mkt, Mös mest med min älskade och senare kom Emily, vi käkade god mat sen kolla vi på film. Efter de drog Emmy. Skulle egentligen sova hos emily men vi orka nt gå hem så vi stanna hos Gustav. Vi tog med madrass och kuddar till uterummet, satt på musik, fick dela med älskling som tog otroligt stor plats, men ändå mysigt. Somnade runt 5 tiden. Vaknade lite då och då. Sen umgicks jag med Max och Anton och sen drog hem till Max, vi såg film och tränade på hans gym. Mycket trevligt. Nu kollar jag tv med min saknade mammi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0