SKOLA.FAVORITEN.PLUGG.POSTEN.

skolans drygaste dag är över. nu återstår bara 2 dagar kvar av veckan & de är dom bästa. imorgon blir de Malmö med min kära klass. kolla på någon konsert där de är olika delar av förr, som tex elvis & sådant. kameran hänger säkerligen med. efter skolan drog jag & favoriten(pojkvännen) till stan & handla lite gott. cykla vidare till entre & köpte några bullat. cyklade vidare till en lekplats, bara för oss själva satt och fixa & bara mös med varandra. super trevligt. när jag kom hem låg de ett brev från posten som var från mig. om jag inte har helt fel så har min mobil äntligen kommit! så mamma ska iväg och hämta de hos posten nu. sedan drar vi in till stan för att se vad som händer(shoppingkväll).
kiss and love


- älskar dig min favorit -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0