UPPTAGEN HELG

Helgen har varit riktigt azum, ensålänge! igår var de ju seriestart mot eslöv. massor av folk kom för att titta,vilket är kul. efter matchen, som vi alltså vann! umgicks jag med Jesper, Colin, Emmy, Emily, Lille måns & älskling. runt halv 9 tiden cykla jag till min moster där min mamma befann sig. var där drygt till midnatt. sen körde vi hemåt. idag ska jag kolla när andralaget möter näsby, hoppas starkt på en vinst nu! aja, ska börja gå nu, sen ska jag till moster, hon fyller år idag, så blir lite kalas!
kiss and love



Kommentarer
Postat av: Tove Lindgren

Grymt snygg blogg!

hoppas allt är bra !

kram :)

2011-10-02 @ 14:01:21
URL: http://tooveelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0