En helt underbar fredag.


Känslan av att de äntligen är fredag igen, man har slitit så hårt i veckan, fått gå upp tidigt och nu får man några dagars ledigt, exakt vad jag behöver!
Skolan idag flöt på räjelt, stack till badhuset med klassen, skulle simma några längder & sedan hade vi 40-50 minuter fritt, så jag och några av mina fantastiska vänner satt i bubbelpoolen hela timmen & hade allmänt trevligt & väldigt kul må jag säga. efter skolan blev de stan och käka på subway med Jesper, Linnea S, Linnea hk, Jesper & älskling. efteråt köpte vi oss massor av gottis och drog hem till Linnea hk. Ojojoj vad vi hade kul och skratta en massa. runt 6 tiden drog Sanna och Linnea S hem, så vi fortsatte spela lite WII sedan spelade vi bara sällskapspel hela kvällen, var verkligen kul att jag fick skrattat lite idag, något jag behövde!
Imorgon blir de match i Malmö mot Dahlhem, ska jag vara seriös, jag brukar aldrig vara nervös inför matcher, men nu är jag vädligt väldigt nervös, jag vill vinna så himla mycket!
nu skriver jag för mycket, ha en fortsatt trevlig fredag så hörs vi imorgon efter matchen.

kiss and love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0