ANLEDNINGEN TILL EN DÅLIG UPPDATERING!

Jag har inte bloggat så mycket nu senaste dagarna därför att min mobil har blivit stulen så de har varit polis hit och polis dit, ringa min operatör och massa sånt. jobbigt och mycket sorgligt, jag som precis hade fått den! :( idag var jag ute och åt med pappa och mamma, rätt mysigt sen stack jag till Oskar en liten stund. imorgon blir de förmodligen att umgås med Linnea. så någon uppdatering blir de nog! sen på fredag blir de hem till Jesper. mysmys. hjälpte mamma med maten idag. blev stekt biff, yummi! ska nog sätta mig framför tv resten av kvällen.
vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Riktigt fin blogg, läser din blogg varje dag.

Kan du inte lägga in fler bilder med systemkameran för det är bättre kvalité på bilderna då.



PUSS

2011-11-09 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0