VINST MOT VELLINGE IF

Skolan var ju riktigt soft idag. slutade halv 12. inte så dumt mitt i veckan! & imorgon är det studiedag! när vi slutat stack jag,colin,fredrik,emily & älskling ner till stan & käka. sen stack vi till parken & bara tog det lugnt & hade allmänt kul. fast det hände ngt som vi inte måste ta upp här.. Runt 5 tiden drog jag till vångavallen för att spela match mot Vellinge if. Jätte nervös var jag. Gick ju hur bra som helst faktiskt. blev 3-0 & stolt över att jag höll nollan! Sen cykla jag hem. Imorgon drar jag till Emily. Träffar måns vid Willy's så vi kan köpa lite smått & gott! ska kolla på ''tretton'' också. sen hänger emily & älskling med mig till träningen. Blir mysigt!
PUSS


- gammal random bild -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0