världens finaste vänner

' ni är verkligen dom finaste vännerna man kan ha, ni är helt bäst. jag kanske inte visar det till 100% men ni är det finaste jag hittat i livet. oskar dahlsjö, någon man kan dela sitt hjärta med. sina känslor & hemligheter. Jesper Hansson, någon man kan prata om förhållanden & problem & som alltid ställt upp för mig! Lille måns persson, någon man kan dela sitt leende med, någon som alltid får en på topphumör. Linnea Lindahl, Någon jag har delat dom mörkaste hemligheterna med. bästavänner livet ut. Måns Persson, min älskling, mitt allt, helt perfekt & underbar på alla möjliga vis, jag älskar dig älskling!
- jag älskar er, ni har gjort mitt liv till det bästa, & hoppas att ni aldrig lämnar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0