usel..

hade en trevlig dag igår på avslutningen & efter avslutningen duscha jag där med minna & sen träffa jag älskling & oscar, i stack till Linnea & cykla sen till mc alla 4 & åt där. oscar stack vi dkvart över 4 tiden. så vi luffa runt i parken på lekplatsen & sånt. men mysigt vare. börja regna lite så vi bestämde att cykla hem. så jag cykla till mina föräldrars kompisar där dom skulle befinna sig. var där drygt 1 timme sen var jag så trött så mamma körde hem mig. bestämde mig för att kolla på film helt ensam så jag valde ''tretton'' en väldigt bra film måste jag säga! sen la jag mig vid halv 1 tiden. idag hade jag match i Lomma mot GIF NIKE. Gick inte så bra. förlora med 2-0. tagga match på onsdag ist tjejer! efter de stack jag till min mammas kompis där mamma pappa & moster var. åt där sen körde mamma hem mig för jag är över trött. ska sätta på en film nu. & bara ha det allmänt mysigt nu när jag är ensam hemma. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0