BÖRJAR IGEN..

Allt flyter bra på nu igen.. tack mina underbara vänner&pojkvän som står upp för mig & försöker hjälpa mig genom detta skitet!

D
agen har varit riktigt awesome! skolan var ju helt underbar. haha lunchrasten & rasten var ju bäst. gud vad vi skratta & skämde ut oss! sen efter skolan hängde älskling med mig hem en liten stund sen stack vi & handla & sen vidare till Oskar, där Emily även var. Spelade hela dagen. öööver soft måste jag säga. hemma runt 10 efter en massa Call of duty MW2 & mys med älsklingen min. Tack för dagen sötnosar!
Imorgon blir det en del träning på köpingeskolan med handbollslaget på konstgräs inför Malmö open! sen vidare till stan med mamsen. länge sen jag umgicks med mamsi. så ska bli trevligt imorgon också.

BILDER FRÅN HELA VECKAN KOMMER UPP IMORGON


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0