åh gud !

jag hatar att se att min statistik sjunkit, men jag får skylla mig själv! iaf, mötte upp älskling vi WILLY'S sen cykla vi till Albäck. var där då hela dagen. inte för att saker & ting var så seriöst. hade de verkligen riktigt kul med älskling & oscar iaf. sen efter skolan stack då jag & älskling till Jesper. sov en timme ungåfär där då. jätte skönt efter en lång dag. sen gick vi ut en sväng & spela lite handboll. drygt 5 gick vi in & jag börja byta om. drog & träna sen med 97;orna. Jätte trevlig dag! imorgon sticker jag hem till Hanna & bakar kaka till torsdag då det är teater & föräldrarkväll. men älskling kommer & kollar. Nervöst! drar & kollar när älskling tränar sen.

PUSS


- Jag älskar dig måns persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0