2 MÅNADER !

- livet med dig älskling är så fucking azum !
jag hoppas du förstår mina känslor för dig, dom är grymt starka måste jag säga!
jag hoppas du ser detta & läser det med ditt hjärta, för jag har skrivit de med ett hjärta.
älskling ? dessa 2 månader har varit dom bästa i mitt liv.
jag lovar & svär att jag kommer älska dig i vått & torrt.
vi har bråkat men that's it, man bråkar någon gång & vi har klarat av det varenda gång.
jag tror inte jag kan hitta någon så underbar som du, för du är den bästa som finns.
jag kan prata allt med dig & du förstår, finns där för mig. Livet med dig måns persson är det bästa jag vet.
- JAG ÄLSKAR DIG BABY '

Kommentarer
Postat av: Zozan

Ja det vore trevligt om du kunde lägga ut fler grejer asshole -.-

2011-06-01 @ 16:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0