VÄRLDENS LÄSKIGASTE FILM

skolan gick väl hyfsat bra. Hade IUP idag, Gick rätt bra, måste bara koncentrera mig mer under Engelskan. Efter skolan stanna jag & Linnea kvar lite i skolan och prata med <3Måns. Han gjorde en jätte fin fågel på syslöjden till mig, ''jätte fin'', HAHA, gulligt av honom. Sen stack jag & Linnea till Lukas & där var Jacob. Vi kolla på världens läskigaste film. Jag trodde jag skulle börja gråta och jag menar allvar. Ska se ettan ( såg tvåan idag har sett ettan innan ) på fredag hos Jesper, Jacob var snäll och låna ut den till mig. Ska bli trevligt! Imorgon är det onsdag. Sticker till Linnea efter skolan, Pluggar där med henne. Blir rätt normal uppdatering imorgon om dagen går som planerat. sen på Torsdag stannar jag på läxhjälpen kanske lite. Sen kommer vilma. Kanske fotar ? sen till kvällen kommer linnea hit och äter sen ska vi träna. Så ser min vecka ut. VI HÖRS


- En bild från tyskland, skulle ut på fest -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0