SERIE SEGRARE I SERIE A & C

Nu är jag tillbaka till sverige! våren har tydligen kommit hit också nu. stack till skolan igår, efter de stack jag hem till lill måns med oskar & jesper. Åt kvällsmat där sen gick vi & mötte upp måns & sen vidare till hanna. kollade på film. sen hände en liten sak som jag inte vill ta upp men sen blev det bra igen. jätte kul att få vara med mina närmaste & underbara vänner en fredag kväll. Var hemma halv 12 typ. spelade match idag. den var super viktigt för skulel vi ha förlorat skulle vi kanske blivit 2 i serien. MEN vi vann & BLEV 1 I SERIE A. Sen spelade andralaget & dom vann också så där blev vi också segrare! gud vad jag är glaaaaad. finns inget bättre än att fira ngt med sitt fina lag. Tackar även publiken. Kevin Olin, Pontus Svensson, Lukas, Jacob, Erik, Oskar, Abbe & fler. Nu dunkar jag musik efter segren med glas cider & firande. ikväll får vi gäster. PUSS
- jag i båten på väg till tyskland -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0