it's wonderful


Jag kommer ihåg dagen jag såg dig för första gången. Skolan hade börjat, jag kommer ihåg du hade en munktröja, du hade ett par mörka jeans. & så gick jag förbi dig & du lyfte på huvet. våra blickar möttes. och jag försvann i en annan värld. allt tog stopp. allt som var runt om kring mig, alla som skrek, jag hörde inte dom. Sen den gången, har något varit speciellt med dig MånsPersson. Det blev September den 11. Då blev jag tillsammans med JohanMagnusson. Du var inte där mer. Jag såg aldrig dig mer. I oktober gjorde jag & johan slut. då börja vi smått prata. sen prata vi ännu mer. Sen blev vi ovänner i en vecka. Jag glömmer inte den perioden, även om det bara var en vecka. Jag låg & grät nätterna långa. Sen drog jag mig ifrån dig ett bra tag. Men sen blev du för stark. Som att du hade ropat på mig, som om du var en magnet som jag drogs till. I mitten av Januari börja jag gilla dig smått. Det blev mer. Vi träffades. Vi skratta tillsammans. som om vi var ett par. Det blev slutet av februari & det blev fullt seriöst. Alla visste att något var på gång. Vi visste själva om våra känslor för varandra. Bättre kunde det inte bli. Sen blev det den 26 Mars en lördag kväll. Då det jag trodde var omöjligt blev möjligt. Det blev vi två. Känslan av glädje var så stor så det inte går att beskriva. Jag trodde inte kärleken kunde komma tillbaka efter Johan. Men den kom.. och den var bättren någonsin.
-  Jag älskar dig måns för den du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0